Pracownik biurowy / Asystentka /Asystent Zarządu

Miejsce pracy: Lublin

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Organizacja pracy biura i recepcji
  • Zarządzanie dokumentacją: archiwizacja, przekazywanie dokumentacji do biura księgowego, porządkowanie, ewidencjonowanie, archiwizowanie
  • Reprezentowanie firmy przed gośćmi i klientami,
  • Organizacja i obsługa spotkań biznesowych i konferencji w siedzibie firmy,
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Prowadzenie rejestru zarządzeń, uchwał i pełnomocnictw zarządu
  • Zapewnienie zaopatrzenia biurowego pod kątem artykułów biurowych
  • Redagowanie pism
  • Organizacja imprez okolicznościowych
  • Nadzorowanie i obsługa procesu rekrutacji nowych pracowników (umieszczanie ogłoszeń, kontakt z kandydatami, umawianie spotkań)
  • Wsparcie w działaniach marketingowych i bieżącej obsłudze klientów: obsługa strony www, obsługa kanałów społecznościowych (Facebook – redagowanie postów i zarządzanie kampaniami)

WYMAGANIA:

  • Min. rok doświadczenia na stanowisku ds obsługi biurowej np. obsługa sekretariatu, recepcji, asystent zarządu, praca w biurze rachunkowym itp. z zakresem obowiązków obejmujących tworzenie/zarządzanie dokumentacją, kontakt z klientami, redagowanie pism, obsługa urządzeń biurowych itp.
  • Czynne prawo jazdy kat. B (wymóg obligatoryjny)
  • Dokładność i porządek w pracy z dokumentacją, znajomość Rozporządzenia RODO, przepisów BHP
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Zorganizowanie, sumienność, dokładność
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Komunikatywność, uczciwość i zaangażowanie
  • Profesjonalny wizerunek i wysoka kultura osobista

Dodatkowym atutem będą:

  • doświadczenie w obsłudze kampanii w mediach społecznościowych (obsługa postów i kampanii na FB, kampanii Adwords)
  • uprawnienia inspektora BHP
  • znajomość jęz.angielskiego w stopniu komunikatywnym

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • godziny pracy 8-16 lub 10-18
  • nowoczesne biuro i dogodna lokalizacja pod kątem komunikacyjnym (Tomasza Zana), nowoczesny biurowiec z dużym, bezpłatnym parkingiem
  • pracę w kameralnym, zintegrowanym i przyjaznym zespole, miłą atmosferę w miejscu pracy
  • możliwość rozwoju (np. angażowania się w projekty firmy lub inicjowanie własnych projektów) oraz wpływania na decyzje firmy

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

I etap – selekcja aplikacji

II etap – testy kompetencji (werbalne, liczbowe, logiczne)

III etap – case study

IV etap – rozmowa rekrutacyjna

 

Jeżeli interesuje Cię nasza oferta, wyślij swoje CV na adres: hr@softwarecamp.pl