Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Lublin
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Organizacja pracy biura i recepcji
- Zarządzanie dokumentacją: archiwizacja, przekazywanie dokumentacji do biura księgowego, porządkowanie, ewidencjonowanie, archiwizowanie
- Reprezentowanie firmy przed gośćmi i klientami,
- Organizacja i obsługa spotkań biznesowych i konferencji w siedzibie firmy,
- Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Prowadzenie rejestru zarządzeń, uchwał i pełnomocnictw zarządu
- Zapewnienie zaopatrzenia biurowego pod kątem artykułów biurowych
- Redagowanie pism
- Organizacja imprez okolicznościowych
- Nadzorowanie i obsługa procesu rekrutacji nowych pracowników (umieszczanie ogłoszeń, kontakt z kandydatami, umawianie spotkań)
- Wsparcie w działaniach marketingowych i bieżącej obsłudze klientów: obsługa strony www, obsługa kanałów społecznościowych (Facebook – redagowanie postów i zarządzanie kampaniami)
WYMAGANIA:
- Min. rok doświadczenia na stanowisku ds obsługi biurowej np. obsługa sekretariatu, recepcji, asystent zarządu, praca w biurze rachunkowym itp. z zakresem obowiązków obejmujących tworzenie/zarządzanie dokumentacją, kontakt z klientami, redagowanie pism, obsługa urządzeń biurowych itp.
- Czynne prawo jazdy kat. B (wymóg obligatoryjny)
- Dokładność i porządek w pracy z dokumentacją, znajomość Rozporządzenia RODO, przepisów BHP
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- Zorganizowanie, sumienność, dokładność
- Umiejętność planowania i organizacji pracy
- Komunikatywność, uczciwość i zaangażowanie
- Profesjonalny wizerunek i wysoka kultura osobista
Dodatkowym atutem będą:
- doświadczenie w obsłudze kampanii w mediach społecznościowych (obsługa postów i kampanii na FB, kampanii Adwords)
- uprawnienia inspektora BHP
- znajomość jęz.angielskiego w stopniu komunikatywnym
OFERUJEMY:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- godziny pracy 8-16 lub 10-18
- nowoczesne biuro i dogodna lokalizacja pod kątem komunikacyjnym (Tomasza Zana), nowoczesny biurowiec z dużym, bezpłatnym parkingiem
- pracę w kameralnym, zintegrowanym i przyjaznym zespole, miłą atmosferę w miejscu pracy
- możliwość rozwoju (np. angażowania się w projekty firmy lub inicjowanie własnych projektów) oraz wpływania na decyzje firmy
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
I etap – selekcja aplikacji
II etap – testy kompetencji (werbalne, liczbowe, logiczne)
III etap – case study
IV etap – rozmowa rekrutacyjna
Jeżeli interesuje Cię nasza oferta, wyślij swoje CV na adres: hr@softwarecamp.pl