O sukcesie firmy na rynku decyduje jedno – Klienci.
Jeśli są usatysfakcjonowani – to kupują, wracają ponownie i polecają naszą firmę innym. Jeśli nie są zadowoleni, idą do konkurencji.
Dlatego też, prowadząc firmę często zastanawiamy się nad tym:
Czego potrzebują nasi klienci?
Co możemy zrobić lepiej?
Jak uatrakcyjnić naszą ofertę, aby przyciągnąć więcej klientów?
Co zrobić aby nasi klienci stali się lojalnymi klientami, którzy aktywnie polecają naszą firmę?
Żyjemy w czasach, w których nie wystarczy poprzestać na zaspokojeniu potrzeb klienta. Należy zamienić go w wielbiciela – w osobę która będzie tak podekscytowana sposobem, w jaki firma go traktuje, że stanie się częścią jej personelu sprzedażowego i marketingowego.
Klienci stają się wielbicielami, gdy firma nie tylko przekracza to, co oferuje konkurencja, lecz gdy przewyższa ich oczekiwania!
Dlatego też, dbanie o satysfakcję klientów jest obecnie kluczowe w biznesie.
Aby dać klientom satysfakcję trzeba znać ich potrzeby, pragnienia, oczekiwania…
Warto zainwestować czas w analizę potrzeb klientów, gdyż ta inwestycja przełoży się na wzrost satysfakcji a przez to także i przychodów firmy, ponieważ zadowoleni konsumenci są w stanie akceptować wyższe ceny.
Jak badać potrzeby, pragnienia klientów i skąd czerpać inspiracje dla tych drobnych gestów, które zamieniają ich w wielbicieli?
Otóż jest to proste.
Trzeba być Frendi!
#bądźfrendi
https://www.facebook.com/jestemfrendi/videos/363503860520608/