SoftwareCamp jest Instytucją Otocznia Biznesu, której celem jest wspieranie oraz rozwijanie przedsiębiorczości i innowacyjności w naszym regionie.

Zapewniamy profesjonalne i inspirujące otoczenie biznesowe zaprojektowane tak, aby spełniać potrzeby firm o każdej wielkości i dowolnym budżecie.

Oferujemy:

  • W pełni wyposażone, nowoczesne pokoje biurowe i powierzchnie coworkingowe
  • Kompleksowo wyposażone, klimatyzowane sale spotkań biznesowych i sale konferencyjne
  • Outsourcing usług biurowych
  • Wirtualne biuro
  • Profesjonalne wsparcie dla inkubowanych startupów
  • Wsparcie w przygotowaniu i rozliczaniu projektów współfinansowanych z funduszy UE

Jeżeli jesteś osobą doskonale zorganizowaną, a do tego lubisz kontakt z ludźmi oraz nowe wyzwania, to zapraszamy Cię do zapoznania się z naszą ofertą.

Asystentka / Asystent Zarządu, Pracownik biurowy

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Organizacja pracy biura i recepcji
  • Reprezentowanie firmy przed gośćmi i klientami,
  • Organizacja i obsługa spotkań biznesowych i konferencji w siedzibie firmy,
  • Zarządzanie dokumentacją: archiwizacja, przekazywanie dokumentacji do biura księgowego, porządkowanie, ewidencjonowanie, archiwizowanie
  • Zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Prowadzenie rejestru zarządzeń, uchwał i pełnomocnictw zarządu
  • Zapewnienie zaopatrzenia biurowego pod kątem artykułów biurowych
  • Redagowanie pism
  • Przygotowywanie ofert i umów z klientami
  • Organizacja imprez okolicznościowych
  • Nadzorowanie i obsługa procesu rekrutacji nowych pracowników (umieszczanie ogłoszeń, kontakt z kandydatami, umawianie spotkań)
  • Współpraca z pozostałymi działami w spółce
  • Wsparcie w działaniach marketingowych i bieżącej obsłudze klientów

WYMAGANIA:

  • Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku (zarządzanie dokumentacją, kontakt z klientami, redagowanie pism, obsługa urządzeń biurowych)
  • Czynne prawo jazdy kat. B (wymóg obligatoryjny)
  • Dokładność i porządek w pracy z dokumentacją, znajomość Rozporządzenia RODO, przepisów BHP
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Zorganizowanie, sumienność, dokładność
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Komunikatywność, uczciwość i zaangażowanie
  • Profesjonalny wizerunek i wysoka kultura osobista

Dodatkowym atutem będą:

  • doświadczenie w obsłudze kampanii w mediach społecznościowych
  • uprawnienia inspektora BHP

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały etat lub pół etatu
  • godziny pracy 8-16 lub 10-18 (możliwość dopasowania godzin pracy w przedziale od 7.30-18)
  • nowoczesne biuro i dogodna lokalizacja pod kątem komunikacyjnym (Tomasza Zana), nowoczesny biurowiec z dużym parkingiem
  • pracę w kameralnym, zintegrowanym i przyjaznym zespole, miłą atmosferę w miejscu pracy
  • możliwość rozwoju (np. angażowania się w projekty firmy lub inicjowanie własnych projektów) oraz wpływania na decyzje firmy

Jeżeli interesuje Cię nasza oferta, wyślij swoje CV na adres: hr@softwarecamp.pl